Klachtenregeling
Als u of uw kind klachten heeft, horen we dat graag; we zetten ons in om het probleem samen op te lossen. Neem contact op met de vertrouwenspersoon. De vertrouwenspersoon probeert het probleem - eventueel via bemiddeling - op te lossen. Ook kan zij u of de leerling begeleiden bij de procedure van het indienen van een klacht. Mevr. Abderahim is vertrouwenspersoon op de HVSR.
- SARO heeft ook vertrouwenspersonen die niet aan een locatie verbonden zijn. Zij zijn te bereiken via de speciale Vertrouwenspersonenlijn: 088-5628687
- Ook kunt u zich melden bij de schoolleiding: mevr. B.Elis
- Binnen 5 werkdagen na uw schriftelijke klacht ontvangt u een schriftelijke reactie.
- Bent u het niet eens met de manier waarop de klacht is afgehandeld, dan kunt u zich ook wenden tot het College van Bestuur van SARO 3034 CV Rotterdam Postbus 3081 3003 AB Rotterdam. Meer informatie kunt u vinden www.wijzijnsaro.nl